Over ons

Kiwanis Naarden is een club die zich inzet om kinderen een beter leven te geven. Wij doen dit door het organiseren van evenementen waarbij wij geld inzamelen voor goede doelen voornamelijk gericht op het welzijn van kinderen.   Ons motto is ‘handen uit de mouwen’, wij houden van aanpakken.

Jarenlang hebben we als vrijwilligers met veel succes grote en kleine evementen georganiseerd in het Gooi, bijvoorbeeld het Goois Jazz Festival. De netto opbrengsten van deze evenementen worden volledig aan goede doelen gedoneerd. Voorbeelden van goede doelen die donaties van ons ontvangen hebben zijn het Liliane Fonds, Wereldouders, Maxima Kinderziekenhuis, Emma Ziekenhuis, Kindertelefoon, Jonge Helden, Kinderhospice Barneveld, Woongroep de Olmen en Zorgboerderij ’t Werckpaert.

/imagecache/original/uploads/2023/11/logo-kiwanis-naarden.png

Waar staan we voor?

We staan voor warme en langdurige vriendschappen. We helpen elkaar en zijn er voor elkaar. In voor- en tegenspoed.  We doen leuke dingen samen, met grote regelmaat. Sport, spel en leerzame activiteiten. We eten en drinken graag samen en zijn er voor elkaar als dat nodig is.
In team voeren we projecten uit met als doel minder bedeelde kinderen uit de regio te ondersteunen waar nodig. Indirect door geld in te zamelen of direct door een bijdrage te leveren aan relevante projecten. Van elke initiatief doen we een Kiwanis-check. De initiatiefnemer presenteert dit aan de vergadering en vraagt akkoord van de meerderheid.

Waar gaan we voor?

Vriendschap en projecten gaan hand in hand. We drinken en eten graag samen als het gepaard gaat met een concreet project en het leveren van een gezamenlijke bijdrage
We willen zichtbaar zijn, meer zichtbaar zijn in de regio. Meer zichtbaar in de media. Noem het marketing of reclame, maar het is goed voor het uitdragen van onze boodschap. Zo worden we gevonden door potentiële leden en partners. Maar ook willen we zichtbaarder worden voor initiatieven die onze hulp willen gebruiken
Samenwerking met service clubs uit de omgeving. Dat kunnen Kiwanis clubs zijn, maar ook Ronde Tafel, Lions, Rotary. Zowel mannen-, dames als gemengde clubs. Doel is dat we grotere initiatieven kunnen optuigen waarbij we allen eenzelfde belang dienen: bijdrage aan de maatschappij. Een goed voorbeeld hiervan is het Goois Pop&Jazz festival.