Kom ook naar de Kiwanis Naarden Nieuwe Leden Borrel !

Kom ook naar de Kiwanis Naarden Nieuwe Leden Borrel 4 april 2024 !

Kiwanis Naarden is springlevend met een mooie groep enthousiaste leden. Toch blijven we ons best doen om ons ledenbestand gezond en op nivo te houden. Zo komen we graag in gesprek met nieuwe leden die lid willen worden van Kiwanis Naarden. Op donderdag avond 4 april 2024 organiseren we een borrel met leden en aspirant leden op een gezellige locatie in t Gooi die we later bekend zullen maken.  We ontmoeten graag betrokken bewoners die actief willen zijn in de maatschappij en actief mee willen doen aan projecten en fundraising activiteiten om de minder bedeelde kinderen in onze maatschappij te steunen.

Hier vind je enkele van onze recente projecten.

Heb je interesse, ken je iemand of wil je dit vrijblijvend eens voor jezelf verkennen, laat dan een bericht achter op onze website. Dat kun je hier doen. We nemen dan snel contact met je op.

Gezellig als je er ook bij bent!